[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Poprawką. Interesujący natomiast jest fakt, \e ostatnie wydanie ksią\ki (Los Angeles 99) nie zawiera ani słowa o fukamizacji. Mo\na to zrozumieć tylko w taki sposób, \e autor jest w pełni usatysfakcjonowany przyjęciem Poprawki i los 99,9...% ludzkości, która w dalszym ciągu poddaje swoje dzieci fukamizacji absolutnie go nie interesuje. Uwaga: kończąc ten rozdział, uwa\am za konieczne podkreślić, \e wybór materiałów przeprowadziłem według zasady oryginalności zawartych w nich koncepcji kierując się moim osobistym punktem widzenia. Z góry przepraszam, jeśli niezbyt wysoki poziom mojej erudycji wywoła niezadowolenie. 2. Najwidoczniej pierwsza odmowa poddania dziecka fukamizacji, która pociągnęła za sobą całą epidemie, została zarejestrowana w izbie porodowej osiedla K sawa (Afryka równikowa). 17.04.81roku wszystkie trzy rodzące, które zostały przyjęte w ciągu doby, zupełnie niezale\nie od siebie, w ró\nej formie, ale absolutnie kategorycznie zabroniły personelowi szpitalnemu dokonywania fukamizacji. Rodząca A. (pierwszy poród) motywowała swój zakaz \yczeniem mę\a, który niedawno zginął w nieszczęśliwym wypadku. Rodząca B. (pierwszy poród) nawet niczego nie próbowała uzasadniać, a najmniejsze próby przekonania jej powodowały histerie. Nie chce i koniec! - powtarzała. Rodząca C. (trzeci poród, protestowała po raz pierwszy) zachowywała się bardzo rozsądnie i spokojnie, i uzasadniała swoją decyzje niechęcią do decydowania o łosie dziecka bez jego wiedzy i zgody. Jak urośnie, niech samo decyduje - oświadczyła. (Cytuje te uzasadnienia dlatego, \e są bardzo typowe. Z pewnymi wariacjami argumentacja powtarzała się w 95% przypadków. W literaturze przedmiotu przyjęta jest następująca klasyfikacja. Odmowa zgody typu A - w pełni racjonalna, ale uzasadnienie w zasadzie nie do sprawdzenia, 25%. Odmowa typu B - fobia w czystej formie, zachowanie histeryczne, irracjonalne, 65%. Odmowa typu C - argumenty natury etycznej, 10%. Typ R (rzadki) - nadzwyczaj ró\norodne w formie i treści odwoływanie się do przyczyn natury religijnej, związki z egzotycznymi systemami filozoficznymi itd., około 5%. 18 kwietnia, w tym samym szpitalu, nie wyraziły zgody jeszcze dwie kobiety, podobne odmowy zarejestrowano na innych oddziałach poło\niczych regionu. Pod koniec miesiąca tego rodzaju przypadki liczono ju\ w setki i rejestrowano je we wszystkich zakątkach naszego globu, a 5 maja przyszła pierwsza wiadomość o odmowie ju\ poza granicami Ziemi (Mars, Wielki Syrt). Epidemia, wybuchając i opadając, trwała do 85 roku, tak\e w momencie przyjęcia Poprawki liczba kobiet odmawiających zgody na szczepienie wyniosła około 50 000 (0,1% wszystkich rodzących). Rozwój epidemii pod kątem fenomenologii zbadany został bardzo dokładnie i z wysokim stopniem wiarygodności, jednak\e pomimo to nie udało się znalezć przekonywającego wyjaśnienia. Stwierdzono na przykład, \e epidemia miała jakby dwa geograficzne ośrodki - jeden w Afryce równikowej i drugi na północno-wschodniej Syberii. Narzuca się analogia z prawdopodobnymi ośrodkami powstania człowieka, ale analogia ta, rzecz jasna, niczego nie wyjaśnia. Drugi przykład. Odmowy były zawsze indywidualne, jednak\e w granicach ka\dego oddziału poło\niczego kolejna odmowa jakby powodowała następną. Stąd określenie łańcuch odmów z N ogniw . Liczba N mogła być bardzo znaczna - na oddziale poło\niczym kliniki w Howeko łańcuch odmowy zaczął się 11. 09.83 roku i trwał do 21.09. wciągając wszystkie rodzące, które były przyjęte do szpitala, tak \e ostateczna długość łańcucha wyniosła 19 kobiet. W niektórych szpitalach epidemia wybuchała i wygasała wielokrotnie. Na przykład w Bernie, w Pałacu Niemowlęcia powracała dwanaście razy. Pomimo wszystkiego, co zostało powiedziane, w znakomitej większości szpitali na Ziemi nikt o odmowach nawet nie słyszał. Podobnie rzecz się miała w większości pozaziemskich kolonu. Jednak\e w tych miejscowościach, w których wybuchała epidemia (Wielki Syrt, baza Saula, Kurort), rozwijała się według tych samych prawidłowości co na Ziemi. 3. Na temat przyczyn powstania fukamifobii istnieje dość obszerna literatura. [ Pobierz całość w formacie PDF ] |